  • Data: 2013-05-18 16:05:32
    Temat: kwestionariusz osobowy
    Od: "Alex" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś mi wytłumaczyć od strony prawnej istnienie takiego dokumentu jak
    kwestionariusz osobowy?
    Nigdy w życiu czegoś takiego nie wypełniałem, nawet o tym nie słyszałem,
    dopiero ostatnio parę zdarzeń z nim związanych skłoniło mnie do pewnych
    przemyśleń.

    Widzę ogłoszenie pracy, jakiś montażysta, czy pomocnik, żadnych wymagań,
    zero danych firmy, tylko email i telefon. Dziwonię a oni mówią mi że muszę
    wypełnić kwestionariusz osobowy, więc czytam ten kwestionariusz i widzę ze
    trzeba tam wypełnić całą masę danych osobowych, wykształcenie, przebieg
    zatrudnienia, jednym słowem cała masa danych nie mających nawet związku z tą
    pracą.
    Zacząłem się zastanawiać co ta anonimowa dla mnie firma ma zamiar robić z
    tymi danymi i czy robi to legalnie?

    Innym razem chciano mnie zatrudnić i na koniec stwierdzono że muszę wypełnić
    kwestionariusz osobowy, było to o tyle dziwne że wcześniej wysłałem CV w
    którym te wszystkie informacje były napisane, więc znowu nie rozumiałem o co
    kaman:)