  • Data: 2009-04-28 21:31:15
    Temat: kupno "prawie samochodu"....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może tym razem ktoś mi pomoże:

    W skrócie:

    3 dni temu nabyłem w drodze kupna samochód sprowadzony z Danii i nie
    przerejestrowany, do samochodu sprzedawca dołączył dowód rejestracyjny,
    ubezpieczenie, umowę między nim a poprzednim właścicielem /wszystko
    oczywiście w języku tambylców/, kuczki itd....

    Zapewnił mnie że po podpisaniu umowy między nami /co uczyniliśmy/ wystarczy
    odbyć typową ścieżkę czyli akcyza, skarbowy, wydział komunikacji....

    Dzisiaj sie dowiedziałem że nie koniecznie bo samochód nie został w Danii
    wyrejestrowany czyli krótko mówiąc mogę na niego sobie popatrzeć, jeździć
    już raczej nie...

    i kilka pytań:

    - Zgłosić na Policji /w/g mnie sprzedawca sprzedał auto z wada prawną/ ale
    może się mylę? Podpisał standardową umowę że jest właścicielem i przedmiot
    sprzedaży jest wolny od wad prawnych...
    - czy musze opłacić akcyzę i pochodne skoro wiem że nie można go
    zarejestrować w Polsce?
    - Co z tym dalej zrobić?