  • 1. Data: 2007-05-29 09:58:19
    Temat: Forma umowy
    Od: o...@o...pl

    Witam,
    Jak nie prowadząc działalnosci gospodarczej rozliczyć się , jaka podpisac umowę
    w przypadku prowadzenia lekcji - szkoleń, korepetycji dla osób prywatnych.Czy
    istnieje jakas adekwatna forma umowy czy jedynie mozna się rozliczyć z tego
    typu działalnosci w picie bez zadnej umowy .I to samo pytanie odnosi się do
    wykonywania dla osób prywatnych świadczeń typu fotoreportaże ślubno , weselno,
    komunijne itp.Jak sformalizować tego typu dzilalnosc aby się ustrzec przed
    oszustami bez zakładania firmy.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2007-05-29 19:17:53
    Temat: Re: Forma umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4d0f.0000002a.465bf93a@newsgate.onet.pl
    o...@o...pl <o...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Czy istnieje jakas adekwatna forma umowy czy
    > jedynie mozna się rozliczyć z tego typu działalnosci w picie bez zadnej
    Umowa zlecenia.

    > I to samo pytanie odnosi się do wykonywania dla osób prywatnych
    > świadczeń typu fotoreportaże ślubno , weselno, komunijne itp.
    Tu chyba lepsza będzie umowa o dzieło.

    >Jak
    > sformalizować tego typu dzilalnosc aby się ustrzec przed oszustami bez
    > zakładania firmy.
    Nie da się. Zakładając firmę także zresztą nie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-05-30 13:21:26
    Od: o...@o...pl

    > Umowa zlecenia.

    > Tu chyba lepsza będzie umowa o dzieło.
    czy to znaczy,że popmiędzy osobami fizycznymi mozna spisywac tego typu umowy?Bo
    są sprzeczne obpinie - niektórzy twierdza ze bez rejestarcji działalnosci
    gospodarczej jest to dzialalnosc nielegalna. Moze jakies przykłady takich umow
    w necie?
    > Nie da się. Zakładając firmę także zresztą nie.
    jak nie da sie? - forma umowy jest juz jednak jakims utrudnieniem dla oszusta
    bo zrozumiałam ze mozna takie umowy spisywac pomiedzy osobami nie prowazącymi
    dzialalnosci gospodarczej