  • 1. Data: 2006-02-28 07:06:30
    Temat: konserwacja
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Mam wartościowy obraz do konserwacji. Jakie ma Pan kwalifikacje i
    doświadczenie w konserwacji obrazów?

    Aleksander

  • 2. Data: 2006-02-28 10:09:08
    Temat: Re: konserwacja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    olo2 napisał(a):
    > Mam wartościowy obraz do konserwacji. Jakie ma Pan kwalifikacje i
    > doświadczenie w konserwacji obrazów?

    :-)))))))

  • 3. Data: 2006-02-28 10:34:32
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a olo2 wklepał/a:

    > Mam wartościowy obraz do konserwacji. Jakie ma Pan kwalifikacje i
    > doświadczenie w konserwacji obrazów?

    Ja to praktycznie żadne, ale może koledzy... :PPP

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 4. Data: 2006-02-28 23:26:09
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > :-)))))))

    Ile można dostać za czytanie cudzej korespondencji? ;)
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-01 00:14:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "olo2" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam wartościowy obraz do konserwacji. Jakie ma Pan kwalifikacje i
    > doświadczenie w konserwacji obrazów?

    Zwykle stawiam konserwy. I sie nie obrażają ...

    Czy coś wygrałem w tym quizie ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt