  • 1. Data: 2006-02-27 21:22:35
    Temat: zatarcie skazania
    Od: łukasz<g...@o...pl>

    Ponad 5 lat temu zostałem zatrzymany za prowadzenie pojazdu w stanie
    wskazujacym na spożycie alkoholu.Czy i jak mogę zwrócić się oraz do jakiego
    organu z prośba o zatarcie skazania.Czy w rozumieniu prawa po otrzymaniu tej
    decyzji będę figurował w Krajowym Rejestrze Sądowym jako osoba karana?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-27 22:06:28
    Temat: Re: zatarcie skazania
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "łukasz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tej
    > decyzji będę figurował w Krajowym Rejestrze Sądowym jako osoba karana?

    Jaki dostales wyrok?
    Jesli uplynie ustawowy okres czasu NIGDZIE SIE NIE MUSISZ ZWRACAC. Zatarcie
    nastepuje Z MOCY SAMEGO PRAWA - czyli automatycznie, bez zadnego wniosku. W
    pewnych sytuacjach mozna tez zlozyc wniosek o wczesniejsze zatarcie
    skazania - aby wiedziec jak jest u Ciebie, musisz nam powiedziec, jaki wyrok
    dostales.
    Po zatarciu skazania figurujesz jako osoba NIE KARANA - nie zas jak
    twierdzisz karana.
    Gdybys mial figurowac jako karana, to co -wg Ciebie - mialoby zatarcie
    skazania oznaczac?????????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-28 16:06:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "łukasz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ponad 5 lat temu zostałem zatrzymany za prowadzenie pojazdu w stanie
    > wskazujacym na spożycie alkoholu.

    Byłes karany najprawdopodobnie za wykroczenie. Nigdy nie byłeś karany w
    rozumieniu prawa.
    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2006-02-28 21:21:16
    Od: łukasz<g...@o...pl>

    W takim razie po jakim okresie następuje zatarcie skazania w przypadku kiedy
    prowadziłem pojazd w stanie po spozyciu alkoholu. Dostałem z KRS że figuruje
    jako osoba karana. Mysłalem że w tym przypadku 5 lat to maksimum. A w Sądzie
    uzyskałem informację, że jeśli chcę figurowac jako osoba nie karana musze sam
    wystapić z wnioskiem do Sądu o zatarcie skazania.

    -> http://usenet.pomocprawna.info