  • 11. Data: 2007-08-23 10:36:21
    Temat: Re: konkubinat a alimenty
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    stern pisze:

    > 144 krio

    Nie dotyczy konkubinatu. W omawianym przypadku nie można zasądzić
    alimentów od partnera kobiety który nie jest jej mężem ani ojcem jej
    dziecka. Nie ma tu ani uznania dziecka, ani jego przysposobienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2007-08-23 14:16:57
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 23 Aug
    2007 12:36:21 +0200, Sebcio zeznał(a):

    > Nie dotyczy konkubinatu. W omawianym przypadku nie można zasądzić
    > alimentów od partnera kobiety który nie jest jej mężem ani ojcem jej
    > dziecka. Nie ma tu ani uznania dziecka, ani jego przysposobienia.

    noż panowie.
    padło twierdzenie, że w polskim prawie nie ma przepisu, któren nakazuje
    płacic na nie swoje dzieci.

    nie odnoszę się do sytuacji,bo ta już zostałą wyjasniona duzo wczesniej
    przeciez.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 13. Data: 2007-08-23 14:17:57
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 23 Aug
    2007 07:39:43 +0200, chester zeznał(a):

    > Nie powiesz mi, że dziecko przysposobione jest twoje,

    powiem :)

    > że ma twoje geny
    > itp.

    no genów raczej nie ma, chociaż przy dzisiejszej rozwiązłości wszystko
    jest możliwe :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911