  • 1. Data: 2007-01-20 11:34:33
    Temat: koniec wychowawczego
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    Czy kiedy kończy sie urlop wychowawczy (nie przerywa a upływa czas),
    czy potrzebna jest jakaś pisemna informacja że się wraca i ew. jakis
    termin jej złożenia, czy tak normalnie : kończy się więc to
    zrozumiałe na tzw. gębę.
    Nigdzie tego nie ma - tzn. są głównie kwestie przerywania urlopu.
    Dzięki.

    pozdawiam

    Magda

  • 2. Data: 2007-01-20 19:45:21
    Temat: Re: koniec wychowawczego
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> wrote in message
> [...]
    > zrozumiałe na tzw. gębę.
    > Nigdzie tego nie ma - tzn. są głównie kwestie przerywania urlopu.

    Kończy się i nastęnego dnia masz być w pracy.

  • 3. Data: 2007-01-21 23:10:40
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Sat, 20 Jan 2007 13:45:21 -0600, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >"MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> wrote in message
    >>

    >Kończy się i nastęnego dnia masz być w pracy.

    Dzięki, takie miałam wrażenie czytając KP.

    pozdrawiam

    Magda