  • 1. Data: 2007-01-20 12:14:24
    Temat: Użycie cudzych fotografii na własnej stronie internetowej.
    Od: Andrzej Pełka <U...@w...pl>

    Chcę opracować i zamieścić w necie spis pewnej grupy minerałów.
    Poza zestawieniem ogólnodostępnych informacji o ich właściwościach
    chciałbym także zilustrować jak największą ilość zamieszczając ich
    fotografie. Zamierzam do tego celu wykorzystać fotografie zamieszczone
    na rozmaitych stronach. Pytanie, czy wolno mi je skopiować nie pytając
    właścicieli strony o zgodę i zamieścić na własnej, dodając jednocześnie
    w polu fotografii adres strony z której fotografia została skopiowana?

    Andrzej

  • 2. Data: 2007-01-20 12:42:57
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    A możesz wydać swoją książkę z udziałem cudzych fotografii?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.

  • 3. Data: 2007-01-20 12:44:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.01.2007 Andrzej Pełka <U...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > właścicieli strony o zgodę i zamieścić na własnej, dodając jednocześnie
    > w polu fotografii adres strony z której fotografia została skopiowana?

    Nie wolno.

    --
    Marcin