  • 1. Data: 2007-01-20 05:55:38
    Temat: ZTM - wezwanie do zapłaty - ktoś się podszył :/
    Od: p...@i...pl

    Witam,

    we wtorek dostałem wezwanie do zapłaty od warszawskiego ZTM. Problem
    polega na tym, że nie jeżdże autobusami - posiadam samochód - jedym
    słowem ktoś się podemnie podszył. Na wezwaniu są wszystkie moje
    dane: imię, nazwisko, imiona rodziców itd., ale nie ma wpisanego
    żadnego dokumentu na podstawie którego bilet został wypisany. Co mam
    zrobić z tym fantem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-20 09:16:59
    Temat: Re: ZTM - wezwanie do zapłaty - ktoś się podszył :/
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    p...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > dane: imię, nazwisko, imiona rodziców itd., ale nie ma wpisanego
    > żadnego dokumentu na podstawie którego bilet został wypisany. Co mam

    napisać to samo, tylko do ZTM
    a potem odbierać korespondencję z sądu

    KG

  • 3. Data: 2007-01-20 09:31:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Co mam zrobić z tym fantem?

    isc na miejsce i wjasnic, oraz zakwestionowac ten fakt
    jesli tego nie zrobisz sprawa trafi do firmy widykacyjnej albo us i wtedy
    juz nic nie zrobisz

  • 4. Data: 2007-01-20 10:16:41
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > jesli tego nie zrobisz sprawa trafi do firmy widykacyjnej albo us i wtedy
    > juz nic nie zrobisz

    Czyli jak sprawa trafi do, pozal sie Boze jakiejs firmy
    windykacyjnej, to juz NIC SIE NIE DA ZROBIC ????

    Niektorzy piszacy na ta grupe powinni ograniczyc
    sie tylko do biernego czytania.

    Neko

  • 5. Data: 2007-01-20 12:02:40
    Od: wombi <w...@n...pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > isc na miejsce i wjasnic, oraz zakwestionowac ten fakt
    > jesli tego nie zrobisz sprawa trafi do us

    Co ma do tego urząd skarbowy?

  • 6. Data: 2007-01-20 12:09:41
    Od: "sternik2" <s...@o...pl>

    witam
    jak sprawa trafi do firmy windykajyjnej to juz nic nie zrobisz, tam nikt nie
    umie czytac oni beda tylko wysylac listy ze masz zaplacic a jak nie to sad,
    wiem z autopsji.

    pozdrowienia ster

  • 7. Data: 2007-01-20 15:37:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co ma do tego urząd skarbowy?

    bo mandady od sm czy policji trafiaja do us, moze kary z ztm nie

  • 8. Data: 2007-01-20 15:40:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jak sprawa trafi do, pozal sie Boze jakiejs firmy
    > windykacyjnej, to juz NIC SIE NIE DA ZROBIC ????

    wszystko sie da, ale duzo latwiej wyjasnic pewne sprawy na poczatku

    > Niektorzy piszacy na ta grupe powinni ograniczyc
    > sie tylko do biernego czytania.

    wiec biernie czytaj, bo jak narazie twoja wypowiedz zupelnie nic nie wniosla
    do tematu

    swoja droga moze przy okazji wyjasnisz, czym sie rozni bierne czytanie od
    czynnego czytania?

  • 9. Data: 2007-01-20 16:17:40
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    sternik2 wrote:
    > jak sprawa trafi do firmy windykajyjnej to juz nic nie zrobisz, tam nikt nie
    > umie czytac oni beda tylko wysylac listy ze masz zaplacic a jak nie to sad,

    Nie skończyłeś zdania. Powinno być:

    "... a jak nie, to sąd szybko odrzuci ewentualny pozew i zasądzi od
    firmy koszty sądowe."

  • 10. Data: 2007-01-20 17:36:43
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    szerszen napisał(a):
    > bo mandady od sm czy policji trafiaja do us, moze kary z ztm nie

    kary z ZTM itp. są cywilnoprawnymi należnościami i przechodzą zwykła
    drogę przez sąd, komornika

    KG