  • 61. Data: 2009-07-08 19:12:43
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:h316qr$fcg$1@news.onet.pl...
    > Robert Tomasik pisze:
    >> Spróbuj, potem pisz.
    > Też jesteś z mafii. ;)

    Nie. Oczywiście nieprawidłowości się zdarzają, ale mimo wszystko to jest
    kontrolowane kilkoma instancjami.

  • 62. Data: 2009-07-09 05:35:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Za naruszenie miru domowego? To raczej nie prawdopodobne. Ale kilka
    > spraw o przekroczenie uprawnień było.

    I jakie wyroki?

    > Aha. Oczywiście znasz podstawę prawną z której wynika, ze policjant w
    > celu dokonania przeszukania musi mieć nakaz. Jesli tak, to podrzuć z
    > łaski swojej, bom ciekaw.

    A masz jakąś podstawę że mam *obowiązek* wpuścić policję do mojego
    mieszkania? SM też muszę wpuścić?

    > Ze zwykłym policjantem też. Czasem się udaje z niezwykłymi, ale to już
    > raczej kwestia niewłaściwej rekrutacji, a nie przepisów prawa.

    Zapytam kumpla, ex-policjanta.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 63. Data: 2009-07-09 05:51:55
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Z tym różnie bywało. Choć oczywiścei za mandatami nie latali, bo to w
    > ogóle nie jest w gestii Policji, a Urzedu Skarbowego.

    Policja też ma przepisy mądre inaczej. Kiedyś zachodzi do mnie dwóch
    mundurowych i mówią że hałasuję. Ja się pytam czy słyszą jakieś oznaki
    hałasu. Oni że *nie*, ale i tak mnie muszą spisać. A na razie udzielają mi
    pouczenia, za drugim razem będzie mandat. Widzisz tu sens i logikę?

  • 64. Data: 2009-07-09 18:49:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > I jakie wyroki?

    Kilku policjantów, którzy faktycznie przekroczyli uprawnienia już nie
    pracuje i mają wyroki. Przeważnie w zawieszeniu, bo mimo wszystko
    przeważnie nie ma tu jakis poważnych skutków.

    > A masz jakąś podstawę że mam *obowiązek* wpuścić policję do mojego
    > mieszkania? SM też muszę wpuścić?

    Tak. Znajdziesz ją łątwo w kodeksie postepwoania karnego. Zajrzyj, bo było
    to tyle razy tu wałkowane, że po prostu nie chce mi się kolejny raz
    powtarzać oczywistych rzeczy.

    > Zapytam kumpla, ex-policjanta.

    Słuszna decyzja. Jak się na czymś nie znamy, to pytamy kogoś, kto się zna
    :-)

  • 65. Data: 2009-07-09 18:51:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > hałasu. Oni że *nie*, ale i tak mnie muszą spisać. A na razie udzielają
    > mi pouczenia, za drugim razem będzie mandat. Widzisz tu sens i logikę?

    Bardzo głęboki. Widocznie ktoś ich powiadomił że hałasujesz, a oni dali
    wiarę tamtemu, a nie Tobie. Nie mogli Cię ukarać mandatem, bo by musieli
    osobiście owo wykroczenie stwierdzić. Mogli albo pouczyć, albo skierować
    wniosek o ukaranie do sądu.

  • 66. Data: 2009-07-11 11:13:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jul 2009, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > tamtemu, a nie Tobie. Nie mogli Cię ukarać mandatem, bo by musieli osobiście
    > owo wykroczenie stwierdzić. Mogli albo pouczyć

    IMVHO pytający nie zrobił czegoś, co by hmmm... "nie zaszkodziło" :)
    (a przynajmniej nie napisał ze zrobił).

    1. poprosić o notatkę służbową ze stwierdzeniem faktu, że "przybyły
    patrol hałasu nie stwierdził"
    2. tak od niechcenia spytania patrolu, czy wiedzą że za niezuzasadnione
    wzywanie policji należy się mandat ;)

    Jeśli ktoś, osoba trzecia, faktycznie "bawi się" we wzywanie policji,
    to takie środki mogą się przydać na przyszłość, IMO.

    > albo skierować wniosek o ukaranie do sądu.

    Robercie, wyjaśnij mi z czego wynika że *policja* ma występować z takim
    wnioskiem, skoro nie stwierdziła naruszenia prawa?
    Nie jest to aby sprawa "ścigającego"?

    pzdr, Gotfryd