eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie › Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane
    mieszkanie
    Date: Sat, 11 Jul 2009 13:13:26 +0200

    On Thu, 9 Jul 2009, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Bardzo głęboki. Widocznie ktoś ich powiadomił że hałasujesz, a oni dali wiarę
    > tamtemu, a nie Tobie. Nie mogli Cię ukarać mandatem, bo by musieli osobiście
    > owo wykroczenie stwierdzić. Mogli albo pouczyć

    IMVHO pytający nie zrobił czegoś, co by hmmm... "nie zaszkodziło" :)
    (a przynajmniej nie napisał ze zrobił).

    1. poprosić o notatkę służbową ze stwierdzeniem faktu, że "przybyły
    patrol hałasu nie stwierdził"
    2. tak od niechcenia spytania patrolu, czy wiedzą że za niezuzasadnione
    wzywanie policji należy się mandat ;)

    Jeśli ktoś, osoba trzecia, faktycznie "bawi się" we wzywanie policji,
    to takie środki mogą się przydać na przyszłość, IMO.

    > albo skierować wniosek o ukaranie do sądu.

    Robercie, wyjaśnij mi z czego wynika że *policja* ma występować z takim
    wnioskiem, skoro nie stwierdziła naruszenia prawa?
    Nie jest to aby sprawa "ścigającego"?

    pzdr, Gotfryd