eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu › komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
  • Data: 2005-12-02 21:57:35
    Temat: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    otrzymałam pismo od komornika, w ktorym stwierdził, że prowadzone przez
    niego czynności, mające na celu wyegzekwowanie ode mnie spłaty długu
    względem ZOZ-u, okazały się bezskuteczne,ponieważ posiadam za niskie dochody
    (pracuję na pół etatu). Ponadto orzekł, że nie udało mu się ujawnić moich
    ruchomości (mieszkam faktycznie gdzie indziej, niż jestem zameldowana).
    W obecnej sytuacji komornik wezwał mnie i adwokata reprezentującego szpital
    do złożenia oświadczenia co do dalszych czynności egzekucyjnych. Czy mam
    szansę na umorzenie? Kwota mojego zadłużenia to ok 1500 zł (750 zł za
    leczenie + koszty sprawy i komornika). Dodam, że złożyłam odwołanie od
    wyroku i sąd przyjął mój wniosek i mam mieć przywrócony termin.
    Z góry dziękuję. Pozdrawiam, J.