  • Data: 2009-06-14 22:44:43
    Temat: komis - kupione auto - żądanie zwrotu dokumentow ?
    Od: "Kuba" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupilem w komisie auto.

    Czlowiek dal mi dokumenty auta potrzebne do rejestracji mowiac ze dwa z nich on
    chce dostac z powrotem - byl to dokument celny SAD (auto z poza UE) oraz umowe
    kupna sprzedazy zagraniczny wlasciciel-komis.

    Auto zarejestrowalem bez problemow, ale po rejestracji przypadkiem okazalo sie
    ze sprzedajacy oszukal mnie na paru rzeczach, ktorych nie bylem w stanie
    sprawdzic na miejscu, a pozniej sprawdzenie zaniedbalem. Sprzedawca mimo ze
    zapenial ze wszystko ok. W to oszustwo nie bede glebiej wchodzil, bo
    powiedzialem o nim tylko w kontekscie tego ze sprzedawca stracil w moich oczach
    i zaczalem sie nad cala reszta takze zastanawiac.
    M.in. nad tym, czy aby nie powinienem sobie zostawic w/w dokumentow, ktorych
    sprzedajacy chcial zwrotu. Szczegolnie ze na obu tych dokumentach zostal
    przystawiony stempel Urzedu Komunikacji z nowym polskim numerem rejestracyjnym.

    Pytania:
    1. Po co komisowi SAD i umowa... ?
    2. Powinienem zwrocic te dokumenty, czy to tylko jakies dziwne widzimisie
    komisu ?
    3. Czy komis bedzie miec jakies (jakie) problemy jesli tych dokumentow nie
    zwroce ?

    pozdrawiam,
    Kuba