  • Data: 2009-06-15 12:18:28
    Temat: Re: komis - kupione auto - żądanie zwrotu dokumentow ?
    Od: pit <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba pisze:
    > Czlowiek dal mi dokumenty auta potrzebne do rejestracji mowiac ze dwa z nich on
    > chce dostac z powrotem - byl to dokument celny SAD (auto z poza UE) oraz umowe
    > kupna sprzedazy zagraniczny wlasciciel-komis.
    >
    > Auto zarejestrowalem bez problemow, ale po rejestracji przypadkiem okazalo sie
    > ze sprzedajacy oszukal mnie na paru rzeczach, ktorych nie bylem w stanie
    > sprawdzic na miejscu, a pozniej sprawdzenie zaniedbalem. Sprzedawca mimo ze
    > zapenial ze wszystko ok. W to oszustwo nie bede glebiej wchodzil, bo
    > powiedzialem o nim tylko w kontekscie tego ze sprzedawca stracil w moich oczach
> [...]

    Ja kupowałem w ubiegłym roku auto sprowadzone z USA. Od gościa też
    dostałem te wszystkie papiery do rejestracji. Poprosił mnie tylko, żebym
    po rejestracji odesłał mu właśnie amerykańską kopię umowy sprzedaży,
    jakiś papier właśnie z celnego i tablice rejestracyjne amerykańskie.
    Tłumaczył to rozliczeniem podatku jakiegoś tam w stanach, czy coś w tym
    rodzaju. Też miałem na tych dokumentach pieczątki z wydz. komunikacji z
    nowym numerem rejestracyjnym. Zrobiłem ksero, oryginały jemu odesłałem.