  • Data: 2003-03-27 14:07:06
    Temat: kolizja samoch. - sad grodzki
    Od: "ad" <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mialem kolizje drogowa (kobieta otarla mi bok - jej wina) wezwalem policje,
    kobieta sie wyparla i odmowila przyjecia mandatu, policjant skierowal do
    grodzkiego, oboje mielismy po jednym swiadku, byja juz sprawa sadowa ona
    trzyma sie swojej wersji, ja swojej..., na rozprawie mnie nie bylo tylko
    "moj swiadek i ona bez "swojego swiadka"
    za miesiac bedzie rozprawa na ktora zostane wezwany ja i policjant ktory to
    skierowal

    czy sprawczyni moze to tak odkrecic by wina byla po mojej stronie?
    jakie sa konsekwencje?
    Darek