  • Data: 2003-03-27 14:11:11
    Temat: Re: kolizja samoch. - sad grodzki
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | mialem kolizje drogowa (kobieta otarla mi bok - jej wina) wezwalem
    policje,
    | kobieta sie wyparla i odmowila przyjecia mandatu, policjant skierowal do
    | grodzkiego, oboje mielismy po jednym swiadku, byja juz sprawa sadowa ona
    | trzyma sie swojej wersji, ja swojej...,
    Skoro jest jej wina-tak zapewne stwierdzil policjant, ktory probowal
    nalozyc mandat na sprawce wypadku, to czego Ty sie obawiasz ?!

    | czy sprawczyni moze to tak odkrecic by wina byla po mojej stronie?
    Skad mamy to wiedziec ?! Nie podales zadnych dokladniejszych danych, jaka
    to byla kolizja, czy byla ewidentna wina tejze pani, czy tez tak sie
    policjantowi wydawalo.

    | jakie sa konsekwencje?
    zartujesz ?

    pozdrawiam