    From: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: kolejny podatek drogowy
    Date: 15 Aug 2002 13:36:06 GMT

    Witam.

    Szykuje sie nam kolejny ,,podatek drogowy''. Pomysl, o ile mi wiadomo,
    trafil juz do sejmu. Jest tam taki zapis, ze jesli bede jezdzil po
    drogach swojego wojewodztwa/miasta/czegokolwiek to nie musze tego
    cholerstwa placic. A ja mam pytanie: A co z osobami, ktore z powodu
    stalego zameldowania 500 km od miejsca zamieszkania sa zarejestrowani
    w innym wojewodztwie/gminie/miescie/cokolwiek????? Bede musial placic za
    to, ze jezdze codziennie do pracy samochodem po innym miescie??? Moze by
    sie tak tym zainteresowac, bo podejrzewam, ze takich osob jest sporo
    w Polsce.

    Kwestia tylko jak sie do tego zabrac. Pisac do swojego lokalnego posla?
    Nie znam zadnego. Do Rzecznika Praw Obywatelskich? Do tworcow projektu
    ustawy? Wie ktos kto to (imiennie) wymyslil?

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. 501-453-621 ICQ: 23261748
    MuSk TfUi WrUk