  • Data: 2002-08-15 15:38:45
    Temat: Re: kolejny podatek drogowy
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Maruszewski" <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ajgao6$ik3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Witam.
    >
    > Szykuje sie nam kolejny ,,podatek drogowy''. Pomysl, o ile mi wiadomo,
    > trafil juz do sejmu. Jest tam taki zapis, ze jesli bede jezdzil po

    (....)

    > w innym wojewodztwie/gminie/miescie/cokolwiek????? Bede musial placic za
    > to, ze jezdze codziennie do pracy samochodem po innym miescie??? Moze by
    > sie tak tym zainteresowac, bo podejrzewam, ze takich osob jest sporo
    > w Polsce.
    >
    > Kwestia tylko jak sie do tego zabrac. Pisac do swojego lokalnego posla?
    > Nie znam zadnego. Do Rzecznika Praw Obywatelskich? Do tworcow projektu
    > ustawy? Wie ktos kto to (imiennie) wymyslil?

    Człowieku - na co Ty liczysz ???!!!
    Dzisiaj stawiam zakład o kratę dużego "Żywca", że niczego
    nie osiągniesz. Będziesz płacił jak wszyscy, a ustawa będzie NA PEWNO
    tak skonstruowana, że opłaty poniosą też Ci, którzy nie wyjeżdżają
    poza granice swojego województwa. Bezsens z tymi granicami ... .
    I opłatami rzecz jasna jeszcze większy. Pomyśl o tych, którzy z racji granic
    administracyjnych pieczywo kupują w innym województwie, bo tam jest
    najbliższy sklep spożywczy albo kiosk z papierosami ... .

    Piotr