  • 121. Data: 2015-04-06 14:45:49
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > No nie przekonasz. A prawda jest taka, że groźniejsi są pijani piesi, bo
    > rowerzyści zabijają kilkanaście osób postronnych rocznie (pijani i
    > trzeźwi do kupy),
    > ---
    > Pieszych jest więcej

    No i? Czego bardziej się obawiasz? Masz jakieś krwawe historie o
    pijanych rowerzystach? Spadająca w drewanianym kościele cegłówka jest z
    pewnością _potencjalnie_ groźniejsza od dajmy na to wypieprzenia się o
    krzywy chodnik, ale jakoś nikt się cegłówek w drewanianych kościołach
    nie obawia.
    ---
    No i dlatego prędzej usłyszysz o pieszym niż o rowerzyście.

    Masz statystyki:
    Wniosek - pijani prawdopodobni rowerzyści nie zabili w 2014 roku
    _żadnej_ osoby postronnej. Więc nie opowiadaj łaskawie jacy to oni są
    niebezpieczni, bo mijasz się z faktami.
    ---
    Każdy pieszy i rowerzysta stanowi zagrożenie na drodze. Tym bardziej pijany.

    > to jeszcze po alko im
    > odpierdala i siębie nawzajem oraz postronnych napierdalają, zabijają,
    > kradną i gwałcą (oraz podpalają samochody). Słyszałeś kiedyś o pijanym
    > rowerzyście-gwałcicielu? :P
    > ---
    > Rower nie nadaje się do gwałcenia itp itd

    Buty też nie:P
    ---
    Więc będą miały zerowy udział w gwałtach o których pisałeś.

  • 122. Data: 2015-04-06 17:17:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Kosewski"

    > Oni nie są do kontrolowania.

    Oczywiście. Powinni stać z tabliczką "przyjmujemy interesantów"
    i czekać, aż złodzieje i pijani kierujący się sami zgłoszą.
    ---
    Którzy złodzieje i pijani ?

    Proponuję się czegoś dowiedzieć o Policji, zanim wyskoczysz z kolejną
    tego typu tezą. Tym bardziej, że zapewne przybywasz z pl.soc.PRAWO.
    ---
    To obiboki i pasożyty.

  • 123. Data: 2015-04-06 17:19:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Poważnie myślisz, że jakiś złoczyńca wybierze się na "akcję"
    > holendrem (i w ogóle rowerem)?

    A nie pomyślisz że właśnie tego holendra ukradł komuś z piwnicy a w
    plecaczku ma resztę fantów?
    ---
    I ktoś zgłosił kradzież holendra dlatego w całym kraju kontrolują jadących
    holendrem

  • 124. Data: 2015-04-06 17:20:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > A nie pomyślisz że właśnie tego holendra ukradł komuś z piwnicy a w
    > plecaczku ma resztę fantów?

    A jak ktoś ma komórkę idąc w nocy, to pewnie ją ukradł?
    ---
    Nie w nocy, w dzień. A jak nowa to już na 99%

  • 125. Data: 2015-04-06 17:24:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Ale jednak pieszym pozwalamy chodzić
    > pijanym.
    > ---
    > Po jezdni ?

    A jest obowiązek teleportowania się przez jezdnię przy
    przekroczeniu 0,8 promila?
    ---
    Jest, nazywa się to przejście dla pieszych

  • 126. Data: 2015-04-06 19:38:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-06 14:45, re wrote:

> [...]
    > nie obawia.
    > ---
    > No i dlatego prędzej usłyszysz o pieszym niż o rowerzyście.

    Też jakoś niespecjalnie słychać. No ale sam przyznałeś, że większym
    problemem społecznym są pijani piesi niż pijani rowerzyści. A pijanym
    pieszym wolno być. Co do zasady wolno im się również szwędać po drogach.
    Penitializowane jest dopiero stworzenie zagrożenie, a nie sam fakt bycia
    nietrzeźwym.

> [...]
    > niebezpieczni, bo mijasz się z faktami.
    > ---
    > Każdy pieszy i rowerzysta stanowi zagrożenie na drodze. Tym bardziej

    No to nie ma wyjścia - trzeba zabronić transportu drogowego w ogóle.
    Niebezpieczny jest, a życie ludzkie bezcenne. Wsiadając do samochodu, na
    rower, bo wychodząc z domu głosujesz na cywilizację śmierci!!! Zresztą
    zostając w domu też - większość ludzi umiera w domach. Szach-mat.

    > Buty też nie:P
    > ---
    > Więc będą miały zerowy udział w gwałtach o których pisałeś.

    No jak nie - przytłaczająca większość gwałcicieli jest w butach
    (przynajmniej na początku):P

    Shrek.

  • 127. Data: 2015-04-06 19:39:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-06 17:24, re wrote:

    > A jest obowiązek teleportowania się przez jezdnię przy
    > przekroczeniu 0,8 promila?
    > ---
    > Jest, nazywa się to przejście dla pieszych

    Ale wiesz, że to trzecia prawda?

    Shrek.

  • 128. Data: 2015-04-06 20:08:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2015 o 09:59, Tom pisze:

    > noc jest do spania, o 2 normalny człowiek śpi, tylko złodzieje nie śpią

    Witamy podróżującego w czasie obywatela ZSRR z 1935 roku.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 129. Data: 2015-04-06 22:10:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Kosewski"

    W ogóle wypada tu zaznaczyć, że takie zatrzymania i przeglądania
    plecaków nazywamy *prewencją* i to jest zdecydowanie najważniejsza
    i najkorzystniejsza dla społeczeństwa rola Policji. Warto się nad tym
    chwilę zastanowić, poważnie. :)
    ---
    Zastanowiłem się. To obiboki i pasożyty społeczne

  • 130. Data: 2015-04-06 22:14:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Jeśli to będzie oświadczenie "tu kierować korespondencję" - jestem za. I
    > nie ma to nic wspólnego z inwigilacją. Choćby dlatego, abym się kiedyś
    > nie obudził z komornikiem na karku, bo wierzyciel podał w sądzie jakiś
    > zmyślony lub stary mój adres zamieszkania.

    dodałbym jeszcze ze ten obowiazek meldunkowy rozciaga sie na wiele urzedów
    - do kazdego trzeba sie zgłaszac, rejestrowac i kazdemu zgłaszac zmiane
    miejsca zamieszkania.
    Jakby nie mogły na zywo zaciągać z urzedu miasta gminy.
    ---
    To w ogóle nie jest kwestia zamieszkania tylko doręczania korespondencji. I
    dzisiaj robi się to elektronicznie ePuap znaczy nie ma czego zgłaszać.