  • Data: 2006-03-01 14:44:38
    Temat: kłopoty prawne z portfolio
    Od: "goska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę o wyjaśnienie czy mogę w portfolio umieścić moje prace
    graficzne (plakaty, foldery itp) wykonane na zlecenie agencji
    reklamowej (nie było żadnej umowy, prowadzę własną działalność
    i rozliczenie następowało poprzez wystawienie co miesiąc f-ry za
    usługi). Agencja z która pracowałam domaga sie usunięcia tych prac
    argumentując to bezprawnym użyciem logotypów i zdjęć należących
    do klientów. W portfolio sa zarówno prace które zostały
    zaakceptowane przez klienta i wydrukowane, jak i takie, które
    stanowiły tylko propozycje i nie zostały nigdy wykorzystane.

    Czytałam archiwum grupy, ale nie znalazłam wszystkich informacji

    Będę bardzo bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi.
    pozdrawiam goska