  • Data: 2006-03-01 14:53:17
    Temat: Re: kłopoty prawne z portfolio
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam prośbę o wyjaśnienie czy mogę w portfolio umieścić moje prace
    > graficzne (plakaty, foldery itp) wykonane na zlecenie agencji (...)

    Jestem programistą i u nas jest ten sam problem. Wydaje mi się, że reguluje
    to prawo autorskie. I tutaj może poszukaj odpowiedzi. Firma nie może ukrywać
    prawdziwego autorstwa dzieła.

    W moim przypadku oczywiście nie moge wykorzystywać kodu źródłowego mojej
    firmy ze względu na prawa majątkowe, ale oczywiście mogę prezentować swoje
    własne kody przyszłym pracodawcom oczywiście w taki sposób, żeby nie mogli
    tego wykorzystać (np. w postaci bezużytecznych fragmentów). Ale to już tylko
    moja interpretacja uczciwości...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"