    From: "grazka" <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: klopot z ugoda z bankiem
    Date: 23 Jan 2007 10:07:19 -0800

    Witam!
    Prosze moze ktos mi poradzi co moge dalej zrobic. Udalo mi sie
    doprowadzic zawieszenia egzekucji domu i naklonic bank do zawarcia
    ugody.Mialam powazne klopoty losowe przez co nie splacalam
    kredytu.Udalo mi sie przekonac bank ze nie uchylam sie od placenia ale
    nie moglam.Radosc moja byla krotka, poniewaz bank poinformowal mnie
    telefonicznie ze wlasnie przygotowuje umowe ugody, ale splata w ratch
    przekracza moje mozliwosci finansowe.Nie wiem co mam zrobic jak
    otrzymam papier do podpisania.Bylam przygotowana na wieksza kowte ale
    nie az 400%, co ja moge w tej sytuacji!! Nie moge stracic domu!!Chce
    placic ale w granicach rozsadku, nie wiem dlaczego bank tak postepuje.
    Moze ktos mi poradzi jakie mam jeszcze mozliwosci
    Grazka