  • 11. Data: 2007-11-14 00:41:55
    Temat: Re: każdemu wg jego woli
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:a9jk05-aks.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Na takiej podstawie, że prawo obowiązuje wszystkich, a sumienie to
    > prywatna sprawa każdego człowieka.

    > Dla niektórych np. sumienie oznacza konieczność ukamienowania
    cudzołożników.

    Oczywiście wiesz że sumienie
    jak zresztą i prawo
    może być źle ukształtowane?
    Żle czyli szkodliwie...
    ...gorzej niż mogłoby...
    nie najlepiej...itd...itp...

    Prawo szkodliwe nie obowiązuje [w sumieniu]
    tych którzy jego szkodliwość widzą [odczuwają]
    i starają się ją wykazac innym. Gdyby obowiązywało
    [w sumieniu lub zamiast niego] to raz stworzone prawo
    byłoby na zawsze niereformowalną skamieliną...a na
    szczęście nie jest...inaczej bylibyśmy robotami które
    się jedynie programuje [prawem własnie-jakby zresztą
    niektórzy sobie życzyli -nie przeczę] a nie ludźmi
    obdarzonymi krytyccyzmem wypływającym [jak i świadomość]
    z ewolucyjnego mechanizmu instynktu samozachowawczego...

  • 12. Data: 2007-11-14 19:10:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Oczywiście wiesz że sumienie
    > jak zresztą i prawo
    > może być źle ukształtowane?
    > Żle czyli szkodliwie...
    > ...gorzej niż mogłoby...
    > nie najlepiej...itd...itp...

    [ciach reszta bredni]

    Nie chce mi się dyskutować z twoim bezsensownym bełkotem... Prawo jest
    prawo - a jak jest złe, to są procedury do jego zmiany.

    Są też procedury na walkę z trollami -> *plonk*