  • 1. Data: 2007-11-05 22:31:17
    Temat: Zona czlonkiem w Spoldzielni Mieszkaniowej
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Witam

    Moja zona jest czlonkiem Spoldzielni Mieszkaniowej. Niestety na zebranie nie
    mogla podejsc. Wyslala mnie. Prezes SM nie pozwolil mi glosowac gdyz to nie
    ja jestem czlonkiem SM.

    Czy w postaci jakiegos upowaznienia zona moz mnie upowaznic do zabrania
    glosu na takim zebraniu ?

    Icek

  • 2. Data: 2007-11-05 22:52:10
    Temat: Re: Zona czlonkiem w Spoldzielni Mieszkaniowej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Icek pisze:
> [...]
    > ja jestem czlonkiem SM.
    >
    > Czy w postaci jakiegos upowaznienia zona moz mnie upowaznic do zabrania

    Nie ma takiej możliwości.

    M.

  • 3. Data: 2007-11-05 23:35:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Nie ma takiej możliwości.

    Może podasz podstawę prawną, dlaczego nie ma?

    Wg mnie jest i wystarczy do tego pełnomocnictwo w zwykłej formie
    pisemnej. Co więcej potwierdzają to protokoły z takich zebrań, z którymi
    miałem okazję się zapoznać, w których wyraźnie jest wyszczególnione ilu
    członków stawiło się osobiście, a ilu było reprezentowanych przez
    pełnomocnika.

  • 4. Data: 2007-11-06 00:01:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Może podasz podstawę prawną, dlaczego nie ma?

    Założyłem milcząco, ze chodzi o walne zgromadzenie. W takim przypadku
    art. 36 § 2 Prawa spółdzielczego.

> [...]
    > miałem okazję się zapoznać, w których wyraźnie jest wyszczególnione ilu
    > członków stawiło się osobiście, a ilu było reprezentowanych przez

    Może chodziło o osoby prawne będące członkami spółdzielni?

    M.

  • 5. Data: 2007-11-06 21:50:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Założyłem milcząco, ze chodzi o walne zgromadzenie. W takim przypadku art.
    > 36 § 2 Prawa spółdzielczego.

    OK. wygląda na to, że masz rację, dzisiaj sprawdzałem i te protokoły,
    były
    z walnego zgromadzenia, ale wspólnoty mieszkaniowej.