  • 1. Data: 2005-06-21 13:12:34
    Temat: kara zastępcza za nieuiszczenie grzywny
    Od: "piotrk398_wawa" <e...@v...pl>

    Witam ,

    mam pytanie , jaka jest przewidziana kara zastępcza za nieuiszczenie grzywny,
    minol termin zaplaty na rzecz pokrzywdzonego w wysokosci ponad dziesieciu
    tysiecy zlotych i bedzie posiedzenie w sprawie ustalenia kary zastepczej, no
    wlasnie jaka ona moze byc, dla kogos kto nie mial nigdy do czynienia z wymiarem
    sprawiedliwosci,
    bede wdzieczny za opinie,,,,

    pozdr wszystkich

  • 2. Data: 2005-06-21 13:47:58
    Temat: Re: kara zastępcza za nieuiszczenie grzywny
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    piotrk398_wawa wrote:
> [...]
    > ustalenia kary zastepczej, no wlasnie jaka ona moze byc, dla kogos
    > kto nie mial nigdy do czynienia z wymiarem sprawiedliwosci,

    A jaki byl wyrok? Jezeli dodatkowo byl wyrok pozbawienia wolnosci w
    zawieszeniu, to spokojnie moga odwiesic kare.

    pzdr

    Ma Du

  • 3. Data: 2005-06-21 13:56:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    piotrk398_wawa napisał(a):
> [...]
    > tysiecy zlotych i bedzie posiedzenie w sprawie ustalenia kary zastepczej

    to chodzi o grzywnę czy o uiszczenie świadczenia na rzecz pokrzywdzonego?

    >, no
    > wlasnie jaka ona moze byc, dla kogos kto nie mial nigdy do czynienia z wymiarem
    > sprawiedliwosci,

    jeśli to grzywna za przestępstwo, to ograniczenie wolności (praca
    społecznie użyteczna) albo pozbawienie wolności, zależy od wysokości
    grzywny, wyrażenia zgody na pracę itd. (art.45-46 kodeksu karnego
    wykonawczego)

    KG

  • 4. Data: 2005-06-22 10:12:54
    Od: "piotrk398 wawa" <e...@v...pl>

    > to chodzi o grzywnę czy o uiszczenie świadczenia na rzecz pokrzywdzonego?

    wplacenie na rzecz pokrzywdzonego, spolki S.A.

  • 5. Data: 2005-06-22 10:20:17
    Od: e...@v...pl

    > a jaka była kara?
    >
    > KG

    11 tys,
    wyrok za przywlaszczenie rzeczy ruchomej,

  • 6. Data: 2005-06-22 10:21:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

  • 7. Data: 2005-06-22 10:55:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    e...@v...pl napisał(a):
    > 11 tys,
    > wyrok za przywlaszczenie rzeczy ruchomej,

    ja rozumiem 11 tys. to naprawienie szkody na rzecz pokrzywdzonego
    na jakiej podstawie zostało nałożone? środek karny (art.46 kk)?
    obowiązek przy warunkowym zawieszeniu wykonania kary?
    czy oprócz tego była jakaś kara (pozbawienie wolności, ograniczenie
    wolności, grzywna)?
    zawieszenie kary?

    KG

  • 8. Data: 2005-06-22 13:32:58
    Od: e...@v...pl

> [...]
    > obowiązek przy warunkowym zawieszeniu wykonania kary?
    > czy oprócz tego była jakaś kara (pozbawienie wolności, ograniczenie
    oprocz tego bylo tylko koszty procesowe

  • 9. Data: 2005-06-22 17:31:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > oprocz tego bylo tylko koszty procesowe

    Raczej nieprawdopodobne. Pewnie była kara pozbawienia wolności w
    zawieszeniu.

  • 10. Data: 2005-06-22 18:28:05
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Raczej nieprawdopodobne. Pewnie była kara pozbawienia wolności w
    > zawieszeniu.

    Też tak podejrzewam, ale raczej nie pozbawienie wolności, bo o jakiej
    karze zastępczej byłaby mowa?
    Choć mogło też być odstąpienie od wymierzenia kary i tylko środek
    karny... Ale znowu - o jakiej karze zastępczej wówczas mowa?

    KG