  • 1. Data: 2005-06-21 13:01:11
    Temat: Egzekucja w Szwecji polskiego wyroku
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Czy ma ktoś informacje jak wyegzekwować polski sądowy tytuł wykonawczy
    w Szwecji ?

    --
    Opix

  • 2. Data: 2005-06-21 15:07:34
    Temat: Re: Egzekucja w Szwecji polskiego wyroku
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Czy ma ktoś informacje jak wyegzekwować polski sądowy tytuł wykonawczy
    > w Szwecji ?

    Chodzi Ci o aresztowanie polskiego dilera narkotykow w Szwecji? ;-))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-06-21 18:57:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "opix" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma ktoś informacje jak wyegzekwować polski sądowy tytuł wykonawczy
    > w Szwecji ?

    Myślę, ze takiej informacji możesz oczekiwać od polskiego
    przedstawicielstwa dyplomatycznego w Szwecji. To jeden z ich statutowych
    obowiązków. Generalnie podejrzewam, że będzie konieczne potwierdzenie
    polskiego tytułu wykonawczego przez ichniejszy sąd, czyli coś w guście
    naszej klauzuli wykonalności.

  • 4. Data: 2005-06-21 20:55:47
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi Ci o aresztowanie polskiego dilera narkotykow w Szwecji? ;-))
    >
    >to jest grupa dla ludzi którzy mają coś do powiedzenia i dla ludzi
    oczekujących odpowiedzi a nie dla eksponujących płaskie dowcipy

    --
    Opix

  • 5. Data: 2005-06-21 20:56:08
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d99o8p$8mt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    potwierdzenie
    > polskiego tytułu wykonawczego przez ichniejszy sąd, czyli coś w

    dzięki

  • 6. Data: 2005-06-21 21:08:08
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > oczekujących odpowiedzi a nie dla eksponujących płaskie dowcipy

    Pytalem calkowicie powaznie, wbrew pozorom, bo jezeli chodzi o tego typu
    akcje, to polecam kontakt z komisariatem policji Warszawa Ursynów. ul.
    Janowskiego 7, 02 - 784 Warszawa. Jakis czas temu w formie anegdoty
    uslyszalem od kogos, ze tak wlasnie zalatwili jakiegos polskiego dilera,
    ktorego z jakichs przyczyn nie mogli dorwac prawnie w Polsce. Sprawdzilem i
    okazalo sie to prawdziwa informacja, a nie tylko anegdota.

    Pozdrawiam,

    Tiger