  • Data: 2003-12-04 21:15:18
    Temat: kara - rejestr skazanych
    Od: Dorota <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to jest gdy:
    - 8 (osiem) miesięcy w zawiasach na dwa lata

    Czy widnieje taki delikwent w rejestrze, a jeżeli tak to kiedy ten
    zaapis jeest wymazany. Czy sa jakies możliwości wcześniejszego starania
    się o wymazanie. No i tak dalej jak to ugryźć. Chłopak nigdy przed tym
    nie miał zatargów. Pracuje. Ma świetna opinię w pracy, w miejscu
    zamieszkania (spoko nie poseł więc opinia prawdziwa ;D). Problem w tym
    ze to była sprzeczka (kiedyś pisałam o tym) między dwoma młodzianami (w
    wieku zbliżonym) jena z wielu. Jeden drugiemu cos tam powiedział,
    pogroził, rzucił "panienką". Nikt nikogo nie szturchnął, nie ruszył.
    Potyczka słowna, aczkolwiek ostra. Sprawa poszła o wypzedzanie,
    zajeżdzanie drogi itd. A cały pic to fakt iż przeciwnik skazanego jest
    pracownikiem ABW. A u nas wystarczy być tam cieciem i już się ma
    wszystkich w łapie. Wszystko odbyło się przepisowo szybko. Zdarzenie
    połowa czerwca 2003 a w ubiegłym tygodniu wyrok. Jak to wygląda na tle
    takiej sprawy: mama mojej przyjaciółki mieszka w Warszawie na ulicy
    Miedzianej. W takim "Pekinie" naprzeciw byłego DSP. Mieszkania tam są
    zaadaptowane z ogomnych mieszkań wielopokojowych. I tak w tym
    przypadku:jedno wejście, jedno WC w korytarzu. łazienki jako brodziki w
    poszczególnych mieszkaniach (o ile ktoś zrobił). Trzy mieszkania w
    jednym. Jeden z sąsiadów, wiecznie pijany, kilkakrotnie podpalał
    mieszkanie. Groził, grozi mamie koleżanki. Hałasuje, wyczynia burdy,
    sprowadza menelstwo. pobił mame kolezanki. Jest obdukcja. Wielokrotnie
    zgłaszane na policji. I tak już ponad dwa lata. Nic się nie zmienia.
    Zaproponowałam koleżance aby zatrtudniła się np w ABW. Będzie wtedy
    NIETYKALNĄ SWIĘTA KOWĄ. I będzie mogła kogoś oluć, wyzwać, zniszczyć
    bezkarnie. Bo żyjemy w kraju bezprawia.

    A teraz powrót do sedna, jak najszybciej chłopak ma wyjść z tego, bez
    śladu w rejestrze itd.

    --
    \\\\
    o,,,(o o)