  • 1. Data: 2006-12-28 09:40:58
    Temat: kapitał początkowy
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Czy nadal jest obowiązek złożenia wniosku o naliczenie kapitału początkowego
    do końca grudnia 2006 ? Słyszałam, że nie ma konieczności go teraz składać,
    że można dopiero przy staraniu się o emeryturę. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2006-12-28 09:42:29
    Temat: Re: kapitał początkowy
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Edyta" <n...@w...pl> wrote in message

    > do końca grudnia 2006 ? Słyszałam, że nie ma konieczności go teraz
    > składać, że można dopiero przy staraniu się o emeryturę. Czy to prawda?

    Tak
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2006-12-28 11:01:29
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    A kiedy to staranie się o emeryturę przypadnie? Bo jak za wiele lat to
    możesz mieć trochę więcej problemów ze zgromadzeniem dokumentacji niż teraz.
    Graszka

  • 4. Data: 2006-12-28 19:10:19
    Od: "t" <k...@v...pl>

    > A kiedy to staranie się o emeryturę przypadnie? Bo jak za wiele lat to
    > możesz mieć trochę więcej problemów ze zgromadzeniem dokumentacji niż teraz.
    > Graszka

    Podziwiam optymizm. Za kilka lat system sie wywali a za wiele lat już nikt o nim
    nie będzie pamiętał. Tomek

  • 5. Data: 2007-01-06 17:37:31
    Od: "Dr.Devil" <d...@c...org>

    t napisał(a):
    Za kilka lat system sie wywali a za wiele lat już nikt o nim
    > nie będzie pamiętał. Tomek

    prognozy mówią, że około 2011 roku :]