  • 1. Data: 2006-12-28 01:02:51
    Temat: Wku pytanie
    Od: Gaxx <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl>

    witam,

    mam pytanie odnośnie takiej sytuacji:
    19 miesięcy temu byłem na drugiej komisji wojskowej bo chcieli mnie
    wcielić do armii, nie wcielili, wpisali kat A i datę komisji, po ok. 2
    tygodniach przyszło wezwanie z wku ale że było wysłane zwykłym listem to
    nie poszedłem, mam pytanie jak to jest z tymi 18 miesiącami? przez ten
    czas pracowałem, nie upominali się o mnie, nie chcę iść do nich bo może
    będą chcieli mnie wcielić, może zadzwonić i wybadać sprawę? sam nie wiem

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-28 03:57:13
    Temat: Re: Wku pytanie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Gaxx" <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl> wrote in message
    > mam pytanie jak to jest z tymi 18 miesiącami?

    Art. 46.
    1. Poborowych niepowołanych do odbycia zasadniczej służby wojskowej w ciągu
    osiemnastu miesięcy od dnia stawienia się do poboru albo od dnia zgłoszenia
    się
    do wojskowego komendanta uzupełnień w celu uregulowania stosunku do
    powszechnego
    obowiązku obrony w przypadku, o którym mowa w art. 34, przenosi
    się do rezerwy w ostatnim dniu tego okresu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 2a
    art. 93e.

    art 93 cie nie dotyczą.

    całkiem możliwe, że wywaliłeś przeniesienie do rezerwy, bo to zwykle
    wysyłają zwykłymi oszczędzając na znaczkach.
    na wezwaniu zwykle piszą w jakim celu: co tam było napisane? przeczytałeś
    chociaż?

  • 3. Data: 2006-12-28 10:36:56
    Od: Gaxx <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl>

    witek napisał(a):
> [...]

    > wysyłają zwykłymi oszczędzając na znaczkach.
    > na wezwaniu zwykle piszą w jakim celu: co tam było napisane? przeczytałeś

    nie, napisali w celu powołania bodajże, ale ja przyjmuje że mógł nie
    dojść taki list :> jeśli chcą coś ode mnie to niech przyślą poleconym
    ale od tamtej pory nic nie wysłali do mnie

    pozdrawiam