eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż drukarki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2006-12-28 08:20:52
    Temat: Sprzedaż drukarki
    Od: "Aro1979" <a...@n...o2.pl>

    Sytuacja prawdziwa. Klient kupuje drukarke igłową z roczną gwarancją
    producenta. Po kilku dniach pracy na niej stwierdza ze drukarka nagle
    zepsuła się.
    Odadaje ją do sklepu gdzie kupił i żąda zwrotu pieniędzy za tą druakrkę.
    Sklep odsyła do producenta wadliwą drukarkę, która faktycznie okazuje się
    zepsuta.
    Serwis reperuje drukarkę (informacja - naprawa) no ale klient nie chce już
    tej drukarki i strasząc sądem żąda zwrotu gotówki za drukarkę, tweirdząc że
    oni uzywanej drukarki nie chcą. Czy sklep ma prawo po prostu oddać drukarkę
    naprawioną klientowi i zapomnieć o całej sprawie czy w grę wchodzi tylko
    zwrot gotówki. Klient kupił drukakrę do działalności gospodarczej. Przy
    klientach nazwał sprzedawcę złodziejem. Działo się to przy świadkach. Co
    robić? Kto ma jakie prawa? kupujący drukakrę nie ma żadnej informacji na
    piśmie o dacei oddania drukarki do sklepu anie generalnie nie ma żadnego
    potweirdzenia że ta drukarka stoi w sklepie (bo kupujący nie chce jej
    odebrać po naprawie)



  • 2. Data: 2006-12-28 09:13:02
    Temat: Re: Sprzedaż drukarki
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    Jeżeli naprawa gwarancyjna to mogą w niekończoność naprawiać zgodnie z
    warunkami gwarancji, a jeżeli rękojmia to przy drugiej naprawie klient może
    żądać zwrotu pieniędzy.




  • 3. Data: 2006-12-28 17:31:53
    Temat: Re: Sprzedaż drukarki
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    > Serwis reperuje drukarkę (informacja - naprawa) no ale klient nie chce
    > już
    > tej drukarki i strasząc sądem żąda zwrotu gotówki za drukarkę, tweirdząc
    > że
    > oni uzywanej drukarki nie chcą. Czy sklep ma prawo po prostu oddać
    > drukarkę
    > naprawioną klientowi i zapomnieć o całej sprawie czy w grę wchodzi tylko
    > zwrot gotówki. Klient kupił drukakrę do działalności gospodarczej. Przy
    > klientach nazwał sprzedawcę złodziejem. Działo się to przy świadkach. Co
    > robić? Kto ma jakie prawa? kupujący drukakrę nie ma żadnej informacji na
    > piśmie o dacei oddania drukarki do sklepu anie generalnie nie ma żadnego
    > potweirdzenia że ta drukarka stoi w sklepie (bo kupujący nie chce jej
    > odebrać po naprawie)
    Moze nie ma potwierdzenia iz oddal - lecz bedzie w papierach serwisu.
    Niech wam na pismie da, ze odmawia odbioru drukarki. Wtedy bedziecie mogli
    naliczac oplate za skladowanie lub sprzedac do komisu - kasa sie przyda
    za nazwaniem zlodziejem :)

    leon

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1