  • 1. Data: 2006-12-28 02:46:03
    Temat: uzyskanie dokumentów tożsamości przez bezdomnego
    Od: "mashx" <a...@t...pl>

    Interesuje mnie, w jaki sposób osoba bezdomna, nieposiadającą
    dokumentów tożsamości może uzyskać ponownie w/w dokumenty
    zakładając, że uzyskuje nowy adres zameldowania. Oczywiście numer
    pesel i nip poszedł niepamięć. Czy do powrotu ,,w świat żywych"
    wystarczy akt urodzenia?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-28 04:35:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "mashx" <a...@t...pl> wrote in message
    s.com...
> [...]
    >zakładając, że uzyskuje nowy adres zameldowania. Oczywiście numer
    >pesel i nip poszedł niepamięć. Czy do powrotu ,,w świat żywych"

    Akt urodzenia albo akt małżeństwa w przypadku żonatych.