  • 11. Data: 2004-09-07 09:38:20
    Temat: Re: kanał plus i ściąganie długów po 7 latach
    Od: "KOSA" <k...@n...pl>

    news:chhn60$3r7$1@news.onet.pl...

    > No cóż, zakładam że pytający podał wszystkie szczegóły...
    >
    > KG

    Nie, nie było dochodzenia w sądzie.Nie pamiętam, ale chyba raczej w ciągu
    tego czasu nie było nawet żadnego zawiadomienia ze strony C+ o zadłużeniu.
    Poza tym, ciekawa sprawa; wezwanie do zapłaty od "kruka" jest tak napisane,
    że nie wynika z niego jakiego okresu dotyczy.

    //RK

  • 12. Data: 2004-09-07 17:20:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    KOSA wrote:

> [...]
    > zadłużeniu. Poza tym, ciekawa sprawa; wezwanie do zapłaty od "kruka"
    > jest tak napisane, że nie wynika z niego jakiego okresu dotyczy.

    Do mnie Kruk też się kiedyś zgłosił w sprawie jakiegoś urojonego długu
    wobec tepsy, wiedziałem o co chodziło, bo wcześniej tepsa sondowała czy
    zapłacę za ich bałagan w papierach. W skrócie chodziło o to że według
    nich zapłaciłem jakimś cudem tylko część rachunku za telefon. Miałem
    ten rachunek zapłaconynormalnie na poczcie, w całości oczywiście, a oni
    zaksięgowali tylko część wpłaty. Nie mam pojecia w jaki sposób...
    Zapytałem bezczelnie za co to niby płatność. numer faktury itp. Pan mi
    podał, ja mu na to że mam ten rachunek przed sobą, opłacony w całości,
    co więcej opiewa na większą kwotę niż on podaje. Pan się zacukał,
    baknął coś w stylu "znowu tepsa coś pochrzaniła"... Ja miłym głosem
    uprzedziłem, żeby darował sobie kolejne próby, bo pomyślę o zgłoszeniu
    na policję, jakaś próba wyłudzenia, może nękanie... i już się nie
    odezwali...

    --
    Pozdro
    Massai