  • Data: 2006-02-01 13:04:45
    Temat: jestem swiadkiem chce wyjechac
    Od: "szowinos" <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów. Zostałem powołany na świadka w pewnej sprawie. Na
    razie skończyło się na złożeniu zeznań, jednak nie wiem jak to dalej się
    potoczy. Nie bardzo mam ochotę w tym brać udziału, poza tym wkrótce mam
    zamiar wyjechać do Szwecji, czy coś mi grozi w związku z tym, że nie
    będę już odbierał listów z sądu i co za tym idzie, nie stawiaj się na
    ewentualnych przyszłych rozprawach, na których będą chcieli mnie
    widzieć? Wcześniej dla pewności i uniknięcia opodatkowaniu w kraju,
    wymelduje się. Mogą być później jakieś nieprzyjemności na granicy gdy
    będę przyjeżdżał w odwiedziny, albo czy mogą mnie szukać za granicą?