  • Data: 2005-07-11 23:11:17
    Temat: jazda "bez OC"
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Załóżmy że kupiłem samochód i od razu, przed przerejestrowaniem,
    ubezpieczyłem go od OC. Mam kwitek wypisany na swoje nazwisko, z numerem
    rejestracyjnym. Teraz jadę pod Urząd Miasta, wykręcam tablicę, stoję w
    kolejce swoje, dostaję nowe tablice. Jadę do ubezpieczyciela celem
    wypisania aneksu do umowy OC i dostania nowego "kartonika" zgodnie z
    nowym numerem rejestracyjnym.

    I interesuje mnie taka sprawa: czy droga spod Urzędu Miasta pod
    ubezpieczlanię jest "nielegalna". Tzn wiem że jak natrafię na kontrolę
    drogową, to bym się musiał trochę panom policjantom tłumaczyć z tego. W
    zasadzie pojazd *jest* ubezpieczony, tylko przez te kilka kilometrów mam
    na to słabe dowody (nazwisko i numer nadwozia/silnika się zgadza, nie
    zgadza się numer rejestracyjny).

    Czy w przypadku jeżelibym dostał mandat za brak OC, to czy ten mandat
    jest do anulowania?.

    pozdrav

    maHo