  • Data: 2010-04-29 12:27:32
    Temat: jaki czas na decyzję o przyjęciu bądź nie mandatu?
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    załóżmy taka sytuację:

    zatrzymuje mnie policja i chce wystawić mandat za popełnione wykroczenie. Mogę mandat

    przyjąć lub nie - wówczas sprawa idzie do sądu.

    Moje pytanie: ile mam czasu na podjęcie decyzji czy przyjmuję mandat od zatrzymania?
    Czy
    mogę się zastanawiać godzinę, tydzień, miesiąc? I czy w czasie gdy się zastanawiam
    mogę
    kontynuować podroż samochodem (czy są jakieś podstawy do zatrzymania i
    uniemożliwienia
    dalszej jazdy)?

    pozdrawiam

    k.