  • Data: 2010-04-29 17:22:51
    Temat: Re: jaki czas na decyzję o przyjęciu bądź nie mandatu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus wrote:

    > Jasne. W okolicy art.95 KPoW.
    > W razie odmowy policja sporządzi wniosek. Nie ma mowy o ponownym
    > nakładaniu mandatu.

    ale ja w tym przepisie nie widze zakazu zmiany zdania.
    policja sporzadza wniosek do sadu jesli sprawdza odmawia przyjecia mandatu.
    Jesli wniosek do sadu zostal sporzadzony, to oczywiscie nie ma mowy o
    wystawieniu mandatu.

    Ale tam nic nie ma o sytuacji, kiedy wniosek do sadu jeszcze sporzadzony
    nie został. Cały czas az do sporzadzenia wniosku mandat mozna wystawic
    (o ile nie ma innych przeciwskazan).
    Tylko,
    a) sprawca musi chciec go przyjac,
    b) policjant musi chciec go wystawic.

    Nie widze zakazu wystawienia mandatu jesli sprawca chce go przyjac,
    mimo, ze wczesniej go nie chcial.
    Z tym, że policjant nie ma tez obowiazku go wystawic jak sprawca zmienil
    zdanie. W ogole nie ma obowiazku.