  • Data: 2010-04-29 18:13:11
    Temat: Re: jaki czas na decyzję o przyjęciu bądź nie mandatu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:

    > ale to nie jest zmiana zdania.
    >
    > Pacjent mowi "daj mi sie zastanowi, wpadne za tydzien".
    >
    > Prawo nie zakazuje zastanawiac sie nawet 29 dni

    ale my nie o o tym.

    on sie juz zastanowil, ale potem zmienil zdanie.

    Ja nie widze przeszkod w wypisaniu mandatu jesli tylko delikwent chce go
    przyjadz nawet jesli wczesniej odmawial. Pod warunkiem, ze nie ma innych
    "przeciwskazan lekarskich" do wypisania mandatu.

    z drugiej strony prawo nie nakazuje czekac policjantowi, az sprawca sie
    zastanowi. Policjant sam ma prawo rozmyslic sie z wystawieniem mandatu.
    Dlatego czas na podjecie decyzji czy sie mandat przyjmuje jest zwykle od
    momentu wystapienia z taka propozycje przez policjanta, do momentu
    zmiany zdania przez policjanta.