  • 1. Data: 2002-09-05 08:26:01
    Temat: Księga wieczysta
    Od: "Karolina S" <k...@p...onet.pl>

    Kupiłam działke budowlaną, którą uprzednio nie sprawdziłam w księdze
    wieczystej czy ma jakies obciążenia. Księga wieczysta była założona dla
    kilku działek budowlanych, z czego większość została sprzedana. Założyłam
    więc, że sprawa jest czysta. Ale teraz gdy podpisałam akt notarialny i
    zapłaciłam za działke niepokoje się czy napewno nie jest ona jakoś
    obciążona. Czy moge teraz sprawdzić w sądzie księge wieczystą??? (Zaznaczam,
    że zapłaciłam u notariusza kwote za założenie dla mnie księgi wieczystej.)

    Pozdrawiam

    Karolina

    Ps. Ile czeka się na założenie księgi wieczystej dla działki budowlanej??

  • 2. Data: 2002-09-05 08:52:08
    Temat: Re: Księga wieczysta
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    oczywiście, w każdym momencie można sprawdzić KW, w zależności od miejsca
    zamieszkania na wypis należy niekiedy poczekać od 7 do 30 dni
    Użytkownik "Karolina S" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:al7413$bk2$1@sunflower.man.poznan.pl...

  • 3. Data: 2002-09-05 11:20:09
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm>

    Dzien dobry

    Prosze zwrocic uwage na dzial III (prawa osobiste, roszczenia, ciezary i
    ograniczone prawa rzeczowe, ciążące na nieruchomości) oraz dział IV
    (hipoteki).
    Wpisy podkreślone na czerwono oznaczają wykreślenie

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-09-05 11:43:58
    Od: "Karolina S" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > (hipoteki).
    > Wpisy podkreślone na czerwono oznaczają wykreślenie

    a może podasz konkretnie strone gdzie mam to szukać??

    Pozdrawiam

    Karolina