  • 1. Data: 2002-09-05 08:32:59
    Temat: Stref. Ogranicz.Postoju-poradzcie
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    Witam grupowiczów i prosze o porade osoby zorientowane w temacie.

    Krótko opisze sytuacje z której wynika moje pytanie: pracuje w centrum
    miasta. Jak wiadomo wszystkie miejsca parkingowe to Strefa Ograniczonego
    Postoju.

    Ale kontroler SOP powiedzial mi, że w obrębie SOP znajdują sie tereny
    prywatne, w tym przypadku bardzo spory chodnik na ktorym można spokojnie
    zaparkować, (ponoć nalezace do "jednej z wiodących firm telekom."). I
    ponoć na tym terenie kontrolerzy SOP nie mogą ukarać za brak biletu
    parkingowego.
    Jak sie domyslacie zaprkowałam tam sugerując sie tym co powiedzial facet i
    przez kilka dni bylo ok az pewnego dnia znalazłam za wycieraczką kare za
    brak opłaconego postoju. Napisalam odwolanie do biura SOP zawierające min.
    prośbę o pisemne ustosunkownie sie do informacji o prywatnym terenie .
    Biuro SOP przesłało moje pismo do Urzedu Miejskiego z ktorego dostalam
    niesatysfakcjonujacą odp. i ani słowa o terenie o który pytalam. Zamierzam
    raz jeszcze napisac do nich pismo odwołujące sie.

    Jednak sama chciałabym sprawdzic jak to jest z tą strefa i czy faktycznie w
    obrębie strefy mogą występować tereny prywatne. I jesli występują to które
    to są.
    Pytanie do Grupowiczów: gdzie szukac takich informacji? czy zgodnie z jakimś
    rozporządzeniem powinny byc one jawne? Zależy mi zeby zdobyc to na pismie a
    nie "na twarz".

    Jeśli ktos mógłby pomóc to dzieki.
    Gosia