  • Data: 2015-01-09 21:58:32
    Temat: jak wypowiedzieć umowę wynajmu mieszkania (kara w umowie)
    Od: "starypierdziel" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jak mogę najkorzystniej wypowiedzieć przed czasem umowę wynajmu mieszkania
    zawartą na rok. w którym jest zapis że za wcześniejsze wypowiedzenie umowy
    jest kara wysokości jednego czynszu. Czy taki zapis w umowie nadpisuje
    warunki umów c-p? Z przyczyn losowych (utraciłem stałe zatrudnienie - firma
    zwolniła nas, jednak zgodziliśmy się na porozumienie stron) muszę zakończyć
    umowę wynajmu wcześniej i zastanawiam się czy poniesienie kary umowowej jest
    niezbędne i czy nie ma wyjątków kiedy zapis mógłby nie dotyczyć... np. Czy
    i jak zapropnować agencji wymajującej jakiś aneks wcześniejszego
    zakooończenia umowy by zminimalizować swoją stratę?

    dziękuję za pomoc