eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak "wybrnąć" z tej sytuacji › jak "wybrnąć" z tej sytuacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marta Lubińska" <m...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak "wybrnąć" z tej sytuacji
    Date: Sat, 19 Mar 2005 00:10:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <d1fo6r$ir3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-191-13.kwidzyn.mm.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1111188507 19299 81.190.191.13 (18 Mar 2005 23:28:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2005 23:28:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-User: marek.lubinski
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285339
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam taki oto problem:
    Pół roku temu założyłam sobie internet u dostawcy z sieci osiedlowej.
    Ponieważ mój blok nie był na tamten czas okablowany, a instalatorzy
    poinformowali mnie że rozwiązanie bezprzewodowe będzie tymczasowe (kilka
    tygodni do momnetu okablowania - miało być w październiku) zgodziłam się
    podpisać umowę o świadczenie usług internetowych (na okres 24miesięcy). W
    umowie przedstawiciel dostawcy zaznaczył że łącze jest KABLOWE, natomiast
    wpisał adres fizyczny urządzenia dostępowego (bezprzewodowej karty).
    Obecnie po pół roku męczarni (strasznie wolne łącze, problemy z
    przepustowością łącza, gubione pakiety) nie widać okablowania, a pracować na
    takim łączu sie nie da. W związku z tym założyłam sobie internet z
    "kablówki", co jest o 300% lepszym rozwiązaniem od poprzedniego.
    I tutaj moje pytanie, czy fakt że na umowie przedstawiciel zaznaczył opcję
    KABEL jako sposób przyłącza (skreślił jednocześnie opcję RADIO) oraz wpisał
    adres fizyczny karty bezprzewodowej, może unieważnić tę umowę? (w
    regulaminie jest punkt, że każda zmiana powinna być dokonana za pisemną
    zgodą, a ja takiej zgody nie wyraziłam).
    Dostawca wypiera sie że w regulaminie jest punkt, który mówi że nie ponosi
    on odpowiedzialności za jakość połączenia.
    Proszę o pomoc jak z tego wybrnąć. Nie chcę już tego ścierwowatego łącza
    bezprzewodowego, a dostawca mówi że nie mozna rozwiązać umowy przed upływem
    24miesięcy... Co robić??? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1