    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak uzyskac duplikat f-ry, jesli to nie ja kupilem??
    Date: Mon, 19 Mar 2007 18:40:45 +0100

    witam,
    kupilem pda na alegro dwa miesiace temu... mial byc komplet, sprzedajacy
    zapomnial podac przez swojego znajomego ktory mi przywiozl pda faktury.
    Odebralem urzadzenie, ale przezornie kliknalem kup teraz na alegro, mimo ze
    mialem tego nie robic - dla pewnosci... jak sie okazalo - sprzedajacy
    obiecuje podeslac kopie f-ry juz dwaa miesiace, teraz nie odbiera tel i nie
    odpisuje na maile, a telefon sie zaczal wieszac na tyle czesto ze musze go
    oddac do serwisu....
    Telefon byl kupiony w erze na firme, czy w zwiazku z tym, bedzie zgodne z
    przepisami jesli poprosze ere o wydanie duplikatu f-ry, ew podbicie
    gwarancji i ew jakis dowod kiedy bylo to sprzedane ( o kombinachjach nie ma
    mowy, bo gwar. jest wazna z dowodem sprzedazy, wiec czysta gwarancja nie
    jest zadna wieczysta... ).
    Postraszylem dzisiaj sprzedajacego skarbowka, moze to cos da.. szczegolnie
    ze konto nalezy do kobitki a tel kupilem od jej brata - gosc ma firme w
    wawie nie jakis gowniarz, tylko facet w wieku jak sadze ok 50.
    Pozdrawiam
    Michał Trych