  • Data: 2007-03-19 21:13:32
    Temat: Re: jak uzyskac duplikat f-ry, jesli to nie ja kupilem??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Mar 2007 18:40:45 +0100, "Michał Trych"
    <m...@U...pl> wrote:

    >Telefon byl kupiony w erze na firme, czy w zwiazku z tym, bedzie zgodne z
    >przepisami jesli poprosze ere o wydanie duplikatu f-ry, ew podbicie
    >gwarancji i ew jakis dowod kiedy bylo to sprzedane ( o kombinachjach nie ma
    >mowy, bo gwar. jest wazna z dowodem sprzedazy, wiec czysta gwarancja nie
    >jest zadna wieczysta... ).
    Jesli era byla sprzedawca to oczywiscie powinna Ci wystawic duplikat.
    Ale z opisu wynika ze sprzedawca byl ktos inny. W tej sytuacji era nie
    ma jak wystawic duplikatu bo nie wystawiala FV.

    BTW: Pare lat temu w Urzedzie Pocztowym w Szczecinie obsluga
    twierdzila ze za sprzedane w UP karty do automatow TPSA faktur nie
    moze wystawic i ze faktury za te karty wystawi mi... TPSA. Wystarczyl
    mail do DOP i nagle obsluga zaczela wystawiac faktury za to co
    sprzedaje :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl