    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak ustalić właściciela mieszkania?
    Date: 28 Nov 2006 13:27:22 -0800

    Witam,

    Czy mógłby mi ktoś pomóc i napisać mi jakich dokumentów
    powinienem oczekiwać od właściciela mieszkania aby być pewnym, że
    mieszkanie do niego należy w sytuacji gdy właściciel tyle co
    odebrał klucze do nowo wybudowanego mieszkania i twierdzi, że KW nie
    została jeszcze założona przez dewelopera. Te formalności mogą
    jeszcze nieco potrwać i dopiero wtedy faktycznie właściciel będzie
    mógł sprzedać mieszkanie. Jednakże ja chciałbym sobie 'zaklepać'
    to mieszkanie jak i ustalić już cenę dlatego chciałem podpisać
    umowę przedwstępną. Jedyne co mnie powstrzymuje to fakt iż nie wiem
    jak ustalić ponad wszelką wątpliwość, że właściciel jest
    właścicielem.

    Dzięki za pomoc!