  • Data: 2006-11-28 21:32:30
    Temat: Re: jak ustalić właściciela mieszkania?
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1164749242.020983.142060@l12g2000cwl.googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    Czy mógłby mi ktoś pomóc i napisać mi jakich dokumentów
    powinienem oczekiwać od właściciela mieszkania aby być pewnym, że
    mieszkanie do niego należy w sytuacji gdy właściciel tyle co
    odebrał klucze do nowo wybudowanego mieszkania i twierdzi, że KW nie
    została jeszcze założona przez dewelopera. Te formalności mogą
    jeszcze nieco potrwać i dopiero wtedy faktycznie właściciel będzie
    mógł sprzedać mieszkanie. Jednakże ja chciałbym sobie 'zaklepać'
    to mieszkanie jak i ustalić już cenę dlatego chciałem podpisać
    > umowę przedwstępną. Jedyne co mnie powstrzymuje
    > to fakt iż nie wiem
    > jak ustalić ponad wszelką wątpliwość, że właściciel jest
    > właścicielem.

    Nie ustalisz tego - bo odrębna własność lokalu powstaje z momentem wpisu do
    księgi wieczystej.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl