  • Data: 2003-04-04 14:04:39
    Temat: jak udowodnic klamliwe oswiadczenie najemcy
    Od: "Tomek" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Chce podac najemce mieszkania, ktory nie zaplacil mi kilku rachunkow na
    kwote okolo 2000 zl, do sadu cywilnego. Najemca nie zaplacil mi rachunkow i
    nie zwrocil oryginalow tych rachunkow, wiec aby nie poodcinali mi mediow i
    telefonu zaplacilem za te rachunki, Dowody wplaty posiadam.

    Podejrzewam ze najemca w sadzie powie ze oplacil mi te rachunki i oddal
    dowody wplaty.

    Najemca mieszkal do 28 lutego, a ja oplacilem rachunki w marcu i kwietniu.

    Jak udowodnic ze te rachunki nie zostaly przez niego zaplacone i mi
    dostarczone?
    Prosze o pomoc i pozdrawiam
    Tomek