    From: "piwosz_007" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak to jest z umową zleceniem
    Date: Tue, 28 Mar 2006 13:17:59 +0200

    Dowiedziałem się ostatnio, że:

    1.) "umowa zlecenie jest umową starannego wykonania; zleceniodawca płaci
    umówione wynagrodzenie niezależnie od czasu wykonania umówionej pracy"

    2.) "przy umowie zleceniu nie ma podporządkowania zleceniodawcy, to znaczy
    że zleceniobiorca nie wykonuje pracy pod kierownictwem zlecającego"

    Pracuję na umowę zlecenie codziennie od 8:00 do 16:00- czyli według punktu
    1.) mogę równie dobrze pracować np 4 godz dziennie za te same pieniądzę
    jeśli umowa nie stanowi inaczej (a w moim przypadku nie ma w umowie ani
    słowa o czasie pracy), dobrze to rozumiem?? czy znajdę gdzieś jakiś
    konkretny przepis który tę kwestję reguluje?
    Co do punktu drugiego- w firmie mam nademną kierownika- czy według 2.) jeśli
    mi każe coś zrobić to mogę mu powiedzieć "wal się zrobie to po swojemu"?? i
    znowu czy jest jakiś przepis na który mogę się powołać??

    czekam na sugestie, z góry wielkie dzięki
    --

    *** pozdr ***
    piwosz_007