  • 1. Data: 2007-02-20 09:43:56
    Temat: Rejestracja auta - tylko brief
    Od: Rumburak<e...@o...pl>

    Witajcie, sytuacja wyglada nastepujaco: poniewaz obecnie pracuje w Niemczech a w
    rodzinnym miescie bywam raz na kilka miesiecy planuje dokonac tutaj (w erefenie)
    zakupu auta. Wynalazlem wlasciwe, cena tez mi pasuje :) Poki co mam w reku sam
    brief, umowy jeszcze nie spisalismy ja nic nie zaplacilem. Czy jest mozliwe
    pojechanie do Polski z samym briefem, na jego podstawie zarejestrowanie auta,
    przyjechanie do Niemiec z tablicami i wyjazd z nimi do Polski? (Jak dlugo sa
    wazne te tablice?). Jak polecacie przeprowadzic mi taka operacje. Dziekuje i
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-22 21:23:45
    Temat: Re: Rejestracja auta - tylko brief
    Od: Robert Steward <b...@a...pl>

    Rumburak napisał(a):
> [...]
    > wazne te tablice?). Jak polecacie przeprowadzic mi taka operacje. Dziekuje i

    musisz mieć umowę kupna sprzedaży, potwiedzenia zapłacenia akcyzy,
    zaświadczenie
    potwierdzające uiszczenie podatku VAT lub braku obowiązku uiszczenia
    podatku VAT
    z tytułu nabycia środka transportu (VAT25), polski przegląd techniczny.

    nie zapomnij ze auto musi był wyrejestrowane w niemczech

    pozdr, R

    --
    www.stylownia.eu