  • 1. Data: 2005-08-09 21:28:59
    Temat: jak im pomoc? :(
    Od: "Sil" <U...@...pl>

    Witam,
    Co można zrobić z facetem który znęca się psychicznie i fizycznie na żoną i
    dwojgiem dzieci (nastoletnich)?
    Mają malutkie mieszkanie w bloku, aktualnie pracuje tylko ona (możliwe że
    już niedługo), on stracił prace kilka lat temu i od tego czasu pije,
    kradnie, kłamie, bije wszystkich, wrzeszczy (tyle wiem na pewno, boje sie
    pomyslec co jeszcze) :( Ta kobieta jest strasznie wychudzona i mówi że się
    powiesi..
    Chciałabym jej powiedzieć jakie ma realne szanse uwolnić się od tego kata,
    to jest "prosta" kobieta i na pewno nie ma pojęcia że jest jakaś realna
    szansa aby żyć normalnie.
    Z tego co wiem mieszkanie jest własnością ich obojga.
    :(((
    Sama będę szukać informacji, ale proszę Was, bo może wiecie jak to może
    wyglądać "w praktyce".
    Z gory dziękuje

    Załamana

  • 2. Data: 2005-08-10 05:04:18
    Temat: Re: jak im pomoc? :(
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Sil napisał(a):
    > Witam,
    > Co można zrobić z facetem który znęca się psychicznie i fizycznie na żoną i
    > dwojgiem dzieci (nastoletnich)?

    zastrzelic, zrzucic ze schodw, wyrzucic przez okno i takie tam

    > Chciałabym jej powiedzieć jakie ma realne szanse uwolnić się od tego kata,
    > to jest "prosta" kobieta i na pewno nie ma pojęcia że jest jakaś realna
    > szansa aby żyć normalnie.

    1. zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
    2. sprawa rozwodowa z wnioskiem o eksmisję jego

    polecałbym kontakt z najbliższym ośrodkiem interwencji kryzysowej

    > Sama będę szukać informacji, ale proszę Was, bo może wiecie jak to może
    > wyglądać "w praktyce".
    > Z gory dziękuje

    gdybys tak jescze jasniej pisala, o co wlasciwie chcesz zapytac

  • 3. Data: 2005-08-10 07:49:46
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Może na początek http://www.niebieskalinia.pl