  • 1. Data: 2005-08-09 21:08:47
    Temat: Re: Czy nagranie tel. faktu znecania sie, nekania stanowi dowod w sadzie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "yaphoto" <y...@p...fm> napisal w wiadomosci
    news:q37if1ttabvqu14qkhvtbumbi5usqdimrv@4ax.com...

    Dowodem w sadzie moze byc wszystko, co sad uzna za dowód.

  • 2. Data: 2005-08-09 21:13:32
    Od: yaphoto <y...@p...fm>

    Witam,

    nasza przyjaciolka jest w trakcie sprawy rozwodowej.

    Pacan (byly maz) nigdy przy swiadkach a wlasnie przez telefon (lacza
    ich jeszcze nierozstrzygniete sprawy dzieci, majatkowe ec.) oraz na
    osobnosci zastrasza i neka kobiete. NIe posuwa sie do grozb karalnych
    ale kropla drazy skale i nasza przyjaciolka jest juz na drugim koncu
    procesu depresji.

    Czy nagrane na dyktafon popisy tego gnoja moga pomoc jej w sadzie?

    Dzieki za ew. podpowiedzi.

  • 3. Data: 2005-08-10 00:37:16
    Od: "i...@o...pl" <i...@o...pl>

    Przyjaciółka fakt znecania się nad nia musi zgłosić na policji.Taśma zostanie
    przesłuchana i sporzadzony bedzie "Protokoł oględzin"jedna z rubryk: 10.opis
    stanu rzeczy-przebieg oględzin -Oględzinom poddano kasetę magnetofonową marki
    np Sony, na której zarejestrowane jest nagranie AUDIO.Ogledziny zaczęto od
    strony A. W tle słychać głos damski,który w dalszej częsci będzie oznaczony
    jako głos D. itd.Nagrania sa ważnym dokumentem!!! możesz do mnie napisać

  • 4. Data: 2005-08-10 05:07:50
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    yaphoto napisał(a):

> [...]
    > osobnosci zastrasza i neka kobiete. NIe posuwa sie do grozb karalnych
    > ale kropla drazy skale i nasza przyjaciolka jest juz na drugim koncu

    napisałeś właśnie - "pacan" zastrasza kobietę nie grożąc jej.

    to na czym to polega?